Hlavní stránka Aktuality
Čtvrtek, 23 Leden 2020 11:56

ples školy 2020 PDF Tisk Email
Středa, 22 Leden 2020 12:41

Ples ZŠ a MŠ Mikulovice se koná v pátek 13. 3. v OD Ostřešany. Vstupenky si můžete zakoupit v ředitelně školy, nejlépe po domluvě (731104993 nebo Tato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript ) od čtvrtka 23. 1. 2020.

Za ceny do "hry o ceny" budeme vděčni.

Juráška 2020 - živě PDF Tisk Email
Čtvrtek, 09 Leden 2020 08:24

Zimní pobyt v přírodě

Místo: Chata Juráška, Olešnice v Orlických horách 206, PSČ 517 83

Termín: 12. – 17. 1. 2020

Odjezd: neděle 12. 1. v 15,45 hod. od budovy ZŠ

Návrat: pátek 17. 1. okolo 14,30 hod. k  budově ZŠ

Neděle 12.1.

Dojeli jsme všichni v naprostém pořádku. Sice jsme sníh očkem nezahlédli, ale říďa se dušoval. že na sjezdovce je. Uvidíme zítra.

Po tom, co jsme si každý našli postýlku, jsme pojedli. Měli jsme rizoto a docela nám, po dlouhém koukání do mobilů (1,5 hodiny trvala cesta), přišlo k chuti. Pak jsme vyslechli obligátní proškolení a tom co smíme, nesmíme, můžeme i nemůžeme, chceme i nechceme, které však naštěstí dlouho netrvalo.

Nyní si vymýšlíme vtipné názvy pokojů. Ty se dozvíte zítra.

Zítra se pokusíme najít v lyžárně své lyže a boty a vyrazíme na lyže. Už se moc těšíme.

Pondělí 13.1

Po klidné noci jsme se probudili do pošmourného dne. Trochu jsme se umyli, hodně se nasnídali a pak jsme vyrazili do lyžárny, abychom si našli lyže. Někteří je našli hned, někteří propadali panice, že je tady nemají. Nakonec se ukázalo, že lyže, o kterých tvrdili, že rozhodně nejsou jejich, byly. Nechali se přesvědčit až vzorně přilepeným svým jménem. Dobře to tedy dopadlo a mohli jsme vyrazit.

Po suché cestě jsme došli do zasněženého Jurského parku, kde jsme z mírného kopečka ukázali své lyžařské umění. Většina z nás se přesunula na velkou sjezdovku a v Jurském parku zůstalo sedm začátečníků nebo bojáclivců. S těmi to zpočátku nevypadalo dobře. Pod vedením zkušeného instruktora však udělali za hodinu takový pokrok, že všichni vyjeli pomocí lana nahoru a sami sjeli dolu s tím, že dokázali zastavit bez pomoci chatky.

Spokojeni jsme svůj hlad odehnali obědem, ke kterému jsme dostali buchtičky s krémem.

Teď si kupujeme nezbytné cukrovinky a půjdeme odpočívat, abychom nabrali sílu na odpolední lyžování.

Odpoledne se začátečníci rozjezdili a poprvé si zazávodili v paralelním slalomu. Ten dopadl takto:

1. Mikuláš Bernat

2. Filip Veselý

3. Ema Peciválová

Hlavně Mikuláš a Filip zasluhují velkou pochvalu, protože sjezdová dřívka měli na nohou poprvé v životě.

Velký pokrok však udělala také Anička Tunková, Max Armlich i Lucka Bydžovská. Tak velký, že si zítra vyjedou velkou sjezdovku na pomě.

Po večeři (maso, omáčka, knedlík) jsme zažili večer plný her, po kterém se ti vody nebojácní šli osprchovat. Prý nás říďa před spaním očuchá, tak snad projdeme.

Jsme všichni zdraví a spokojení. Dokonce i ta trocha učení se nám líbila....ehm:-)

Úterý 14. 1.

Včerejší noc byla zcela poklidná, neb se na nás projevila lehká únava z lyžování. Některé z nás museli dokonce ráno budit.

Po snídani (jako každý den formou švédského stolu) jsme opět vyrazili na svah. Když jsme vyšli z chalupy, usmálo se na nás sluníčko! Na pomě jsme vyjeli všichni, tedy i ti, co včera poprvé stáli na lyžích. Zkušenější procvičovali styl jízdy a nezkušení pod vedení profesionálního instruktora pilovali oblouky a zastavování. To se jim dařilo natolik, že všichni velkou sjezdovku nakonec sjeli.

K obědu jsme měli kuře po srbsku s rýží a teď svá plná bříška necháváme odpočívat na postýlkách.

Můžete se podívat do fotogalerie, třeba tam najdete toho svého lyžaře.

Odpoledne bylo krásné počasí a na kopci jsme si užívali sluníčka. Neustále se zdokonalujeme a svým umem začínáme dohánět Ester Ledeckou....řekl Filip, než neubrzdil lyže a poboural kolegy u vleku:-) Naštěstí se nikomu nic nestalo. Na koleno Nicol se přijel podívat záchranář horské služby, aby konstatoval, že je vlastně v pořádku. Ale zážitek to byl:-)

Po lyžování svačina, chvilka učení a zapečené těstoviny k večeři.

Právě doplňujeme zásoby a čekáme na besedu s cestovatelem. Po besedě nás čeká povinné sprchování, z čehož někteří z nás radost nemají a snaží se najít různé důvody, proč to zrovna dneska nejde. Vedení je však neústupné:-((

Slíbené pokoje:

Podkopávači EU - Damián, Dan, Petr P., Max, Michal a Filip (ráno získali za úklid 1 bod)

Partička nechytrých - Matyáš, Lukáš D., Jirka, Mikuláš, Lukáš K., Dominik

Kokonati - Petra, Isabella, Karolína, Veronika

Oholený bobři - Víťa, Ondra, Filip T., Tomáš, Kuba, Viktor

Lyžařská parta - Eliška, Nela, Anička K., Tereza

Lyžařky 2 - Anička T., Kačka, Sofka, Lucka

Lyžařky 1 - Jana, Ela, Nicol, Klárka

Podkopávačům se úklid příliš nedaří, ale po opakované intervenci hlavního šéfa se stav pokoje postupně zlepšuje.

Středa 14.1.

Včerejší cestopis o přechodu norské planiny na jasankách se nám moc líbil. Po počátečních problémech s projektorem, jsme shlédli nádherné fotky s poutavým výkladem a poté krátký film...všichni chceme do Norska!!!

Protože se přednáška protáhla, doufali jsme někteří, že se zbytečnému kropení vodou vyhneme, ale spletli jsme se. Do postýlek jsme se ukládali všichni pěkně voňaví.

Spali jsme jak jasanky.

Ráno snídaně a hurá na lyže. Dnes nás to bavilo moc, protože jsme chvilku mohli lyžovat volně. I statečná Nicol, po odborném ošetření, brousila svah jako zkušená lyžařka.

Oběd - játra na cibulce, rýže.

Po obědě a poledním klidu jsme vyrazili ke státní hranici. Objevil se tam kouzelný dědeček, který v Polsku mluvil polsky a v u nás česky! Cesto zpátky byla nádherná. Šli jsme otevřenou krajinou, kterou ozařovalo zapadající slunce, od kterého se stříbrně třpytily krystalky zmrzlé vody, odpočívající na stéblech trávy:-))

K svačině jsme měli výborné koláče a teď čekáme, jestli se nebudeme učit.

Hlavně se ale těšíme na večerní lyžování!

Čtvrtek 15.1.

Včerejší noční lyžování bylo boží. Šli jsme skoro všichni, jen čtyři z nás zůstali na chalupě.

Na noční lyžování přijela paní doktorka Lada s dcerou Barčou, které známe z minulého roku.

Noční nás fakt bavilo, ale rádi jsme sjeli do tepla naší chaty a šupajdili pod peřinky.

Ráno jsme se nasnídali a šli zase na kopec. Tentokrát jsme zase trénovali podle pokynů instruktorů, abychom byli připraveni na odpolední závody.

K obědu byla sekaná svíčková. Napsali jsme si startovní listinu a teď čekáme na rozdání závodních čísel.

Jsme všichni zdraví a v dobré náladě.

Závody dopadly nad očekávání. Zúčastnili se úplně všichni a všichni kopec sjeli. Smůlu měl jeden z favoritů Lukáš Dynter, který neprojel cílem a musel být diskvalifikován.

Výsledky - dívky:

1. Jana Marková

2. Sofie Maixnerová

3. Verča Pavlišová

Výsledky - chlapci:

1. Matyáš Pašťálka

2. Petr Pecháček

3. Jiří Hyxa

Jana navíc získala cenu za absolutně nejrychlejší čas. Oceněni byli i všichni začínající lyžaři. Za zmínku stojí 10. místo Mikuláše Bernata, který v pondělí stál poprvé na lyžích (z 18. závodníků).

Po večeři (špagety) jsme se převlékli do masek, a šli na karneval, spojený s diskotékou a vyhlašováním cen.

Zítra nás čeká poslední lyžování a pak odjezd domů. Někteří z nás se i trochu těší:-)

Aktualizováno Čtvrtek, 16 Leden 2020 20:59

potvrzení výdajů na MŠ PDF Tisk Email
Středa, 22 Leden 2020 12:36

Potvrzení o výši vynaložených výdajů za umístění dítěte v mateřské škole si mohou zákonní zástupci vyzvedávat v Základní škole Mikulovice od pondělí 27. ledna 2020 v době od 6,30 hodin do 16,30 hodin nebo jindy po domluvě (telefonicky nebo e-mailem Tato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript ).

Žádost není potřeba.

Vánoční přání PDF Tisk Email
Pátek, 20 Prosinec 2019 12:33

Zaměstnanci ZŠ a MŠ Mikulovice přejí všem veselé vánoce a šťastný a zdravý rok 2021 a případně i rok 2020

Aktualizováno Středa, 22 Leden 2020 12:47

« ZačátekPředchozí1234567DalšíKonec »

Strana 1 z 7

Odebírat novinky

Jméno

Zs a Ms Mikulovice 2011          Valid XHTML and CSS.